Verzenden

Coiffure Joëlle biedt haar uiterste zorg aan het verzenden van de bestellingen. Bij het verpakken van de bestelde producten wordt bescherming aangebracht tegen vallen en stoten. Na het verpakken van de producten wordt de bestelling aangeboden bij bPost. Door deze A-service ontvangt u een Track & Trace code zodat u de bestelling kan volgen.

Artikelen retourneren

Volgens de wet Kopen Op Afstand heeft u het recht om een besteld product binnen de 14  werkdagen te retourneren, indien mogelijk, in oorspronkelijke staat, niet geopend en onbeschadigd.
Bij het aanbieden van de bestelling raden wij u aan om de doos goed te controleren op beschadiging of lekkende producten. Enkel als de doos beschadigd is of de producten zijn uitgelopen is retourneren mogelijk en dit als de verzegeling niet verbroken is en het product geen tekenen van verbruik vertoont. In functie van hygiëne kunnen goed geleverde producten niet worden teruggezonden. 

Beschadigde doos of producten.

Het is normaal dat de verzending de doos wat slijtage heeft toegebracht. Echter dienen de verstuurde producten volledig intact te zijn. Mocht bij levering de verpakking extreme schade vertonen dient u dit te vermelden bij het ondertekenen voor ontvangst.  We vragen u ook om dan, vooraleer de doos te openen, foto’s te nemen van de beschadigde doos en ons deze te bezorgen per mail mocht blijken dat uw bestelde producten beschadigd zijn.  Vermeld in uw mail zeker uw bestel nummer, uw naam en uw telefoon nummer.  We zullen dan samen zoeken naar een passende oplossing.

Hierbij de link naar het Europees platform voor onlinegeschillenbeslechting: 
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=NL